Casino.no

ComeOn Schjærven! 5-åringen ComeOn ønsker en enda tydeligere profil rettet inn mot det norske markedet, og har pekt ut Schjærven Reklamebyrå som samarbeidspartner for å bygge merkevaren opp videre.

ComeOn Schjærven!

Artikkel er publisert: 4. Sep, 2015 kl. 12:52

DEL:

5-åringen ComeOn ønsker en enda tydeligere profil rettet inn mot det norske markedet, og har pekt ut Schjærven Reklamebyrå som samarbeidspartner for å bygge merkevaren opp videre.

ComeOn! så dagens lys i 2010, og det er Hans Martin Nakkim som står bak det Malta-baserte spillselskapet som tilbyr casino-, poker- og odds til sine kunder. Nakkim er i dag administrerende direktør, og jobber ved kontoret i London. I tillegg har selskapet kontorer i Stockholm. Det Skandinaviske markedet har vært, og er selskspets, satsingsområde (I likhet med resten av bransjen), og ComeOn! har blitt en vesentlig aktør på det norske og skandinaviske markedet siden oppstarten.

Flere store reklamebyråer både i Norge og Sverige har vært inne i pitchen

– Schjærven vant fordi vi følte at de ivaretok den lokale identiteten vi søker på best mulig måte. I jungelen av spillselskaper og tilhørende reklamefilmer, er det helt avgjørende for oss å ha en klar og gjenkjennelig profil. Vårt mål er å fortelle folket at ComeOn! er tilstede og tilbyr et godt og trygt produkt, sier Stian Røsvik Bjørstad, Country Manager.

Foruten Schjærven (reklame), benytter ComeOn! seg i dag av OMD (mediebyrå) og Mediamenn (PR) i Norge

Rolf Hansen/post@casino.no

Kommentarer

kommentarer