Casino.no

No logo en logo for mye Spillselskapet NordicBet er sponsor av Champions Hockey League, men får ikke profilere seg på norske ishockey-arenaer. Dermed har de valgt å bruke skilt med "No Logo" under kveldens kamp i Hamar OL-Amfi. Det liker ikke Lotteritilsynet

No logo en logo for mye

Artikkel er publisert: 10. Nov, 2015 kl. 10:52

DEL:

Spillselskapet NordicBet er sponsor av Champions Hockey League, men får ikke profilere seg på norske ishockey-arenaer. Dermed har de valgt å bruke skilt med “No Logo” under kveldens kamp i Hamar OL-Amfi. Det liker ikke Lotteritilsynet.

Lotteritilsynet og NordicBet møtes nemlig i en skikkelig takling inn mot vantet på Hamar før kveldens kamp mellom Storhamar og TPS.

Kampen om pucken er byttet ut med markedsføringen til en av sponsorene til CHL. I Norge er det som kjent ikke anledning for utenlandske spillselskap å markedsføre seg på noen som helst måte etter norsk lov.

Der NordicBet kjørte sine brands under lagenes første møte i Finland, må de i kveld innrette seg etter et annet sett lover og regler i Hamar OL-amfi.

Derfor vil det stå No Logo på reklameskilta i stedet.

Om ikke Lotteritilsynet går seirende ut av den nevnte takling mot vantet og stopper all markedsføring uten logo også da.

Rolf Hansen/post@casino.no

Kommentarer

kommentarer